Page Graphics, Tumblr Graphics

Sunday, December 26, 2010

sahabat!!

berslahkah aku...??kenaper boleh jadi cm nier???aku x tahu aper2..
kenape tibe2 ko memarahi aku..sahabat..
kenaper ko memarahi aku x tentu haler....bersalahkah aku???
apakah salahku???terhadapmu...
aku tidak mengetahu ape2..maafkan aku teman..jika aku melukakn hatimu...
aku harap persahabatan antara kiter..akn berkkalan..hingge akhir ayat....
ingat teman...
berkumpul kerane Allah..
berpisah kerane Allah..

walau mcm mner masalah yg mendatang kwn..kiter hadapi bersamer..kwn...

2 comments:

  1. napa nie ummi?? lama kamu x on9.. ada msalah.. hehehe..... maaf... cek follow ur blog....hhehe.... jgn lupa follow blik tau...

    ReplyDelete
  2. oh xper2...ntahlarh ader seorng hambe Allah nie..tibe2 je mrah kat ummi..ummi x tahu ..aper maslah dier...dier kwn ummi sendiri,,
    ummi x cari gadoh pon kat dier...tibe2 dier marah...

    ReplyDelete